Zgodnie z zaleceniami oraz w celu spełnienia oczekiwań Klientów co do poziomu jakości usług oferowanych przez Pharmaprojekt, wprowadzony został wewnętrzny System Zapewnienia Jakości w oparciu o normę ISO 9001:2015. Jest to powszechnie używany standard w dziedzinie zapewnienia jakości usług.
W ramach Systemu Zapewnienia Jakości opracowana i wdrożona została dokumentacja niezbędna do spełnienia wymagań normy oraz dająca podstawy do zapewnienia powtarzalnej jakości usług. W skład dokumentacji Systemu Zapewnienia Jakości wchodzą:
System ten obejmuje swoim wpływem całość działalności firmy tzn. prace walidacyjne, prace pomiarowe, prace modernizacyjne oraz nadzór przedsięwzięć.
W poszczególnych zakresach działalności wykorzystywane są stosowne procedury i instrukcje odpowiednie do rodzaju wykonywanych prac. System podlega audytom wewnętrznym oraz jest doskonalony w sposób ciągły. Przez wprowadzenie Systemu Zapewnienia Jakości i pełen profesjonalizm uzyskano właściwą jakość świadczonych usług spełniając w ten sposób oczekiwania Klientów.
TA STRONA UŻYWA COOKIE więcej informacji
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.